Sunday, August 9, 2009

Her Big Day

Da da da da da da (bridal march) da da da dum!

Here comes the bride!

Now officially a wife.

Hehe not me but my best friend ashie niesha!

Leganya majlis dia dah abis, tema hitam putih. Memang kena dan cantik, tu warna kegemaran ashie dan suami. Aku dan sharil yang jadi pengapit sedondon pink memang terasa capek 3 hari lepas, tapi macam2 kenangan yang aku,sharil,diyana, rahim (suaminya) dan 1 family terutama dengan shariza lalui. Keluh kesah, penat kesana sini, dan macam2 lagi la.

Ini ringkasan momento yang aku tak kan lupa. Haha.

1-trip ke banting yang penuh dengan gelak tawa sehari sebelum majlis. 3 perempuan 1 laki. Haha shariza siap kata ni la parti buih ala2 bachelorette party n en tunang aku The Stripper. Haha, it was the best trip ever. Lot of lauhgter n joy. We all even sneak to have secret recipe at shopping mall 12 hour before the wedding!

2-Flower girl pengantin sangat tak ceria n menyakitkan jiwa. Hahha, sory ash tapi patut pilih budak besar skit! Susah gila nak jalan nya, aku nak pegang payung, nk kipas pengantin pastu tambah pula keje jadi penunjuk @ penolak bdak kecil. Sabar je la.

3-Penganti lelaki terkena sesuatu. Hahahaha. Nasib baik la baju ada 2 kalo tak puan asniza berarak la sesorang. Hehe.

4-Malam berinai yang ringkas tapi meaningfull for me and my bestfried. Kasihan en tunang menunggu sampai tidur dalam kereta. Sowee bee. Best part i got a gift from ashie. Thank and its so sweet dear, will keep it forever.

5-Shariza dah pakai lawa kene jadi runner bawa beg sekolah kehulu hilir mengendong duit berkepuk2 sorok dalam almari. Haha. Macam bank bergerak je. Hee but good job sha!

Ok ringkasan nya ini je la, benda2 kecil yang berlaku banyak untuk di jadi kan tips bila aku nak buat persediaan ni. By the way, aku suka sangat tengok en tunang menolong dan membantu buat kerja waktu kenduri, he lo0k so s.e.x.y. Ummmmm. K taa!


No comments:

Post a Comment